...sitter i skolan

Jag förstår inte var tiden tar vägen!? Helgen bara svischa förbi och allt jag har gjort är att ligga i sängen...
MIN säng :) SÅÅÅÅåååååå skön, hade glömt hur skön den var!
Varför det blev bara sängen var ju för att där inne har vi den lilla tvn och i soffan stinker det kattkiss...så där vill jag inte sitta, även om min (äckliga) sambo tycker att det är helt ok! :S

Nu har iaf en normal tv igen...men inte fin enligt min mening, men jag blir väl van och han tycker att den e bra!
å vi fick bra rabatt å den! Men jag kommer ju inte sitta och titta på tv där förrän vi har köpt ny soffan...
den lukten är ju tyvärr så svår att bli av med...men en anledning till att köpa ny sofffa ;)
stackars kissarna som säkert hållt sig så länge det gått men klart dom måste göra sina behov och om toadörren var stängd så måste dom ju göra det någonstans! :(

Jag har kört igång med pulver nu oxå...pepp startade ju innan mig så vi har ju kört igång...
det är helt okej men vad sugen jag är på mat HEEEELA tiden!  tror ju att det kommer ge med sig lite grann...igår var jag helt förstörd i skolan, helst skakis å grejjer...tror kroppen inte riktigt e van med den här dieten! Får se hur länge jag kör med att byta ut alla mål...kanske lägger till vanlig lunch sen nästa vecka!
Men jag ska banne mig försöka med pulver hela veckan...men att jag har med en macka till eftermiddagen för annars klarar jag inte skolan!
Nu är det fokus konditionsträning också...typ en månad! BARA kondition...bort med allt bara! sen kommer styrketräningen för att bygga lite muskler!

Till helgen kommer nettis å jens till sverige! Å självklart lillknodden oxå!! :D vi kommer åka till mammi å pappi över lördag och söndag...har inte varit hemma i vagnis på HUR LÄNGE SOM HELST! i augusti tror jag att det var sist! :S 
Sen flyttar dom sista helgen i november så julfirandet blir i åsbro :D skönt att ha nära hem!

nej, snart börjar lektionen...så sjukt att vara tillbaka igen...jag känner att jag har varit borta läänge! 


X torsk X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0