...måndag?

jag önskar att det var fredag! Jag förstår inte hur jag ska orka med dom här sista veckorna?!
I helgen fick jag en liten klump i magen för att jag insåg att jag har ganska mycket skolarbete...
...det blev ju inte bättre när jag kom till skolan, får nå jefla skithäfte av svenskaläraren...som handlar om stilanalys...
och det betyder bara en sak i mina ögon...vi ska få en skrivuppgit! Grattis! Vilket nytänk!
Skönt att äntligen få göra något som vi inte gjort förut och som är nyttigt för mig...nej just det! Det e u DET vi har gjort hela termin och just det det e tolkutbildningen jag går...INTE journalist linjen!
Sen dröjde det inte många timmar innan vi fick nästa häfte (eller kanske ska kalla det bok)
Som jag inte ens vet vad jag ska göra med för mina öron stängde av när jag såg det! ...ska prata med läraren igen så jag får rätt uppgifter.

Imorrn har jag i alla fall "jobba-hemma-dag" ...ska bli skönt att sitta hemma med laptopen istället för den kvava datasalen som man måste slåss med alla andra elever för att få en dator!
I helgen ska jag ha klassfest :) något att se fram emot :P ...får se hur många som kommer...verka som att en del var upptagna tyvärr.
Nu ska jag krypa ner till min favorit plats - SÄNGEN!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Sandri

Längtar också till helgen! Och jag håller men, är fyfarao så kvavt här i datasalen just nu.. men stackars mig som har en skruttig laptop!

2009-12-01 @ 09:27:07
URL: http://sandygurain.blogg.se/
Postat av: Miss Universum

Jag älskar din ironi! =) blir de nån mer skrivuppgift, tänker jag ignorera den. Hon har ju ändå inga förhoppningar om mej, haha. =P

2009-12-01 @ 15:45:47
URL: http://marypinkmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0