...förstår inte!?

Jag e jefla trött...å jag har känt mig trött HELA veckan...
å då menar jag inte min vanliga trötthet som jag alltid har...nej nej..
jag e så trött att jag bara vill lägga mig å sova...gärna på plats.

Jag hade planerat att jag skulle städa och göra så fint i lägenheten tills mamma å pappa kommer imorrn...det gjorde jag ju inte...jag har sovit i flera timmar istället....å fler kommer det bli! Så det får bli till att städa imorrn istället...efter att jag har tränat...för det ska jag banne mig göra imorrn!

jag känner mig helt orkes lös som att kroppen väger ton å att jag inte har muskler att bära upp dom tonen!
vilken fin anekdot! :)
Jag känner mig stressad inför nästa vecka också...har en del skolarbeten och avstämningar som ska analyseras...
blir bara ännu tröttare när jag tänker på avstämningarna! jag satt verkligen hela dagen igår å jobbade med min tsp avstämning men jag e ju inte klar än...! och dom andra två har jag knappt tittat på...
men dom hoppas jag inte tar lika lång tid...då är det mer helheten jag ska titta på...

nej nu ropar tvättstugan på mig...suck! Självklart var torktumlaren trasig också så det blir till att hänga all tvätt i lägenheten! jippie...jag som har massa lakan att tvätta!

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0