...bra och effektiv dag

jag har jobbat hårt i skolan och känner att jag gör framsteg...
...dock tycker jag att nya problem dyker upp när just kommit över ett hinder...mindre skoj!

Sen träffa vi tanzanianerna...det var mkt intressant och jag ser verkligen fram emot april när vi ska åka dit!
Dom har verkligen respekt för andra människor! missis matilda var så söt vid middagen! :D

Sen bar de av till mary för att kolla twilight å dricka rödvin :) mums...
nu sitter jag hemma å myser å tittar på film med min älskling och dricker lite mer rödvin...
...det e för jefla gott!!!

imorrn blir det kort dag i skolan :) skönt!
ska försöka vara mer effekiv hemma då...städa å tvätta osv...


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0