...iskalla norrland!

...eller hur var det nu?
Jag har haft en mental träning för att åka upp hit...för att det skulle vara så kallt!
Hade ju t o m med mig den supertjocka jackan...den har jag inte använt än!
Det var ca -5 när vi kom upp?! vi åkte från -13 tror jag det var...å massa snö...
här ligger det lite vitt på marken...det e ju vitt men det var ju mer hemma!

Idag har vi haft julemys med pepps syskon och mormor och morfar!
Jag fick en SÅ snygg klocka! En vit...precis som jag önska mig...klockrent! (...haha!)
Nu kan jag önska mig en annan färg från gosen så har jag flera färger ;P
(lägger upp bilder sen)

Imorse vaknade jag av att william kom fram till sängkanten och sa "hej" (tusen gånger)...jeflar så stor han har blivit..
å pratar på som en galning...SÅÅÅ SÖT! som en liten solstråle :) jag leder fortfarande över peppli på williams favoritlista ;) ...å andra sidan leder pepp på noahs :(

Nu e det dags att sussa...har en del att göra imorrn..å massa att träffa...alla ska man ju hinna träffa på den här korta stunden...å pepp e ju tidsoptimist som vanligt! ;P


X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

men hur var betner då?

2009-12-22 @ 16:03:00
Postat av: Torsken

Betnér e kuuung! han hade ett skit koj skämt om cykelhjälmar...hihi berättar på nyår

2009-12-23 @ 00:33:45
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: a

Åååå, kommer ni också i glitterskrud?

2009-12-23 @ 16:56:36
Postat av: Torsken

självklart kommer vi :D

2009-12-25 @ 13:08:30
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0