...GOD JUL!

Nu är vi hemkomna från norr!
Vi kom hem kl halv 4 på julaftonsmorgon...lagom trött men då var det bara att sätta
sig å slå in paketen...för det hade jag inte tänkt på innan vi åkte!
När jag satt å slog in insåg jag att jag faktiskt glömt att köpa en julklapp!?!!!
Till min syster...så jag får ta å ge den nästa vecka när jag åker hem mot vagnis!

Vi var hemma hos min syster i åsbro å firade med jens familj också...
mycket trevligt! Jag åt inte så mkt julmat ?! Vet inte vad det e med mig men det e som
att jag inte kan äta mig proppmätt ?! tror att det e lite psykologiskt självförtroendet e inte på topp
Vi spelade alias och singstar :) me like.

Fick massa fina paket också...mest gillade jag min dammsugare...den var inte rosa...men GULD!
japp nu e man hemmafru med guld dammsugare ;)

nu måste jag pysa...ska jobba i helgen...så jag kommer hem imorrn em...sen jobbar jag sön-mån å.
Men jag insåg att bara av att jobba den här helgen så har jag tjänat in min tanzania resa till våren :D
naaaaajs!

tataaa


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0