...spontanitet när den är som bäst! ❤️

Förra helgen blev det lite spontant planerat visserligen under veckan att vi skulle festa några stycken...har ju för tusan inte varit ute i örebro på över ett halvår...! :) 
Så förra lördagen blev det party...jag hade webbsändning så fick sticka till förfesten direkt efter jobbet vid tio ^^, det var riktigt trevligt gäng med några nya ansikten och några vänner  :) 50/50 tror jag nu när jag tänker efter :-P vi var kvar på förfesten nån timme eller två så jag hann komma ner i varav och i party-mode innan vi fortsatte till krogen...Strömpis blev det faktiskt ;) och trevligheterna fortsatte, fann en ny vän som jag tok klicka med...dock bytte vi aldrig nr eller nåt så lär ju inte ses igen...men det var iaf supertrevligt! Efter krogen var också trevligt, prata lite utanför innan det blev BK ;) mumsfillibabba för fyllemat ibland! Sen kom vi hem till Sandri sisådär vid fyra tiden (!) trötta å glada somna vi gott :) 

Dagen efter blev en "tar det lugnt å gör ingenting dag" :) var inte bakis direkt men seeeg som tusan å trött! Hängde kvar hos Sandri till typ fem...sen hem å sov lite för att vakna å kolla film å dova lite till ^^, 
Som sagt....SEEEEG

Mys i varsin del av soffan ;)

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0