...frosting

Vår ytterdörr ha ett ganska stort fönster med klarglas som jag stört mig på...vill inte ha full insyn där! Har tittat runt lite på fönsterfilm å tänkt köpa...men sen fick jag tipset om filmjölk :) målar man filmjölk på glas så blir det som frostat! Så har fnulat på ett mönster å idag körde jag :) 
Kände mig som gubben från barnprogrammet, som jag såg som liten, han som målade i filen på jobbet :) 


Satte upp tejp (som inte syns) och hjärtchabloner :)


Sen rollade jag! Först med en svamproller men det blev inte bra 
Så bytte till en liten ganska slät roller :) 

Först ett lager -sen torka -på med ett till.


Måste säga att jag e toknöjd :-D 

 X torsk X 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0