...ändrade planer

Ikväll hade vi planerat att åka in till örebro, umgås med vänner å titta på stand up på strömpis, David Batra... Så vi gjorde oss i ordning och åkte iväg. När vi parkera så ville jag dubbelkolla så att det var gratis om man kom tidigare (som jag hade för mig att det var) men icke... :( å när det kärvar i kassan så kändes det dumt att lägga dom pengarna på en komiker som jag ju inte tycker e jätteskoj...det var ju mest umgänget jag var ute efter! Och dom hoppas jag finns kvar framöver. ;) 

Provade att göra hombre eyeliner och måste säga att jag är hyffsat nöjd iaf (",) 



...och med blixt 

Min outfit
...å fina skorna som blev lite ledsna när ingen fick se dom (tur att jag har en blogg!)
Vi två <3 

Vi begav oss hemåt och tänkte meka bil men saknade verktyg :-/ 
Så jag målade lite istället :)
...att jag alltid ska kladda!! 


By the way kan jag rekommendera Max factor lipfinity! Sitter T O K bra...hela dan! 

Och jag mår mkt bättre...var bara en sån dag i lördags! Likgiltig och sen ledsen å sen sprang jag min första mil! Yey! 

 X torsk X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0