...kampen!

I påskas kom mina föräldrar på besök med lite grejer till oss...bl.a. en handjagare och en motordriven gräsklippare...vilket behövs för gräset på sidan och framsidan är högt nu. Eftersom den motordrivna gräsklipparen behövde fyllas på med olja som vi inte hade hemma så tänkte jag att jag kunde ta handjagaren. Det var ju trots allt inte hela baksidan som skulle klippas...vi har inte bara gräs på vår matta...tydligen. En jäkla massa mossa gömmer sig där under så det blir väldigt mjukt...och asjobbigt att klippa! En halvtimme höll jag på sen gav jag upp...så här blev det :

Jag kämpade verkligen men med lite för lite mat i magen och för mkt mossa så vann gräs(moss)mattan mot mig....den här gången...




Men nu så, nu har jag minsann köpt olja :) så nu idag har jag tagit upp kampen och segrat! 
Lite blod får man räkna med... (Gjorde helvetiskt jävla ont!) 

Nyklippt :)

Suck it gräsmattan! Jag vinner! :-D 

 X torsk X
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0