...hoooly !

Schajse! Det är redan 25 april?! Dagen vi firar...för det var ganska så exakt åtta år sen jag å pepp låg där i hans säng i Angered och låg å prata hela natten om allt å inget och även "The talk"...vi blev pojkvän-flickvän med varandra <3 åtta jäkla år...det e ju nästan en gundskoletid..! Shit pommes! Lång tid är det, å längre lär det bli! Hoppas jag iaf! ;) många upp och många ner! :) sånt som hör livet till och kärleken mellan oss växer bara starkare :) kan än idag sitta å titta på honom och tänka "wow, vad snygg han är!" :) och faktiskt säga det till honom oxå för man ska inte ta för givet att den andre vet vad man tänker på och lite uppskattning piggar bara upp ;) 
Jag är så lycklig...vi är så rätt...huset å allt. Klart man kan hitta saker å klaga på men det väljer jag att inte göra! 
Älskar dig min bästaste bästa! 

 X torsk X 

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till er finingar! Vill träffa er snart :D

Svar: Tack! Ja det vill vi med <3
Torsken

2014-04-25 @ 13:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0