...vänner <3

Vad vore livet utan vänner?! Jo, fattigt och trist! Därför är jag så lyckligt lottad över mitt rika liv! Jag har många fina vänner både nära och långt bort...som jag vet ställer upp i vått och torrt! <3

Jag vill säga TACK!! Till alla mina vänner <3 tack för att ni berikar mitt liv! Oavsett om vi ses varje dag eller en gång om året så älskar jag er från djupet av mitt hjärta! <3

Jag vet inte om det beror på filmen jag just såg om vänskap men sitter här och fäller en tår...en tår av lycka men samtidigt en tår av saknad! Saknar mina vänner som inte bor här...de som flyttat och dom som jag flyttat ifrån...vilket gör att jag börjar tänka på att jag återigen ska flytta, från mina vänner :-/ baksidan av att vara vuxen är att man väljer olika vägar...man flyttar från varann, det är inte första gången en av mina närmsta vänner å jag flyttar från varandra och snart är det dags igen! Även om jag vet att vi kommer fortsätta ses så blir det annorlunda och annorlunda behöver inte alltid vara dåligt men jag tycker ju att det är bra som det är nu :'(
Varför ska det alltid finnas en baksida av allt ;P
Mest är jag glad och lycklig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0