...Åsbro

Ja, då var flytten avklarad och vi har bott här ett tag nu! Och jag trivs, toppenbra måste jag säga...det är lite småkallt men det e ju för att jag var van vid 25 grader inne förut...lite skillnad mot 21 :-/ (fast jag hävdar fortfarande att det är kallare, typ 19!) 

Vi har börjat bo in oss med det är fortfarande fix kvar...mest kläderna som ska hitta sin plats...har inte riktigt vanliga garderober här så får göra andra lösningar å jag kan inte riktigt bestämma hur jag vill ha det :-/ 
Pendlandet funkar också kanoners...bra start på dan och bra nedvarvning för att släppa jobbet på vägen hem, en halvtimme går fort! ;-) 
Hade beredskap i helgen och även då funka det bra att pendla fram å tillbaka lite segt på natten när man bara snabbt vill hem å sova igen men men...överlever! ;-) 

Vi har väldigt länge vela ha en ny soffa, våran har blivit söndersutten och sliten å fläckig, men tänkte att det inte var någon idé å köpa nån nu...bättre å vänta till nya huset (när det blir dags) meeen...min moster köpte ny å gav oss ett bra pris :-) and I LOVE IT! :)

Gamla soffan...

...och nya!! 

Superskön och stor :-)

Och jag har världens bästa sminkplats...vid fönstret så jag kan sminka mig i dagsljus istället så att man inte sminkar sig vid en lampa och sen går ut så ser det inte alls lika bra ut... ;-) 


Det var allt för nu :) 

 X torsk X

Kommentarer
Postat av: Elin

Mer bilder på eran lilla " lägenhet" är så nyfiken =) Kram ELin Lucas hälsar till er =)

Svar: Ska fixa det ;-)
Torsken

2013-10-25 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0