...MAJ!

Igår var jag vid slottet här i örebro och firade in våren :) är det ngt som örebro kan, så är det raketer! Ca 20 min med MASSOR av raketer. Å jag gillar't ;)

Att vakna upp 1 maj å känna sig täppt i näsan e inte kul, halsen e ju lite bättre så det e ju skönt! Sitter det bara i näsan tänker jag träna ändå, fick tipset att jag inte ska jogga lika långt (brukar bli 4-4,5 km) men å ge sig ut på typ 3 km känns lite futtigt...men jaja, om det e vad som krävs för att jag inte ska bli sjuk så får jag väl prova!

Igår tolkade jag webben igen, reklamtolk. Det var ett tag sen men det gick bra och det e kul :) ...jag var tvungen att prova en sak jag velat prova länge...ha på mig grönt när man går i studion... :) så här blev resultatet ^^,


Idag e det röd dag å många e lediga, inte jag! Jobbar 15-24. Det går faktiskt riktigt bra att jobba dom tiderna så länge jag börjar sent nästa dag...(vilket jag inte gör imorrn, men men)
Ha en bra 1:a maj! :)

 

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0