...härliga maj

Sån härlig månad maj är...kan alltid lita på att då börjar sommaren komma och i år med dunder å brak, våren kom å hack i häl även sommaren and I love it
Igår var det nog kontrasternas dag...iallafall för mig, brukar inte se ut så en vanlig lördag! Fast å andra sidan... semifinal i hockey och Eurovisionfinal på samma dag hör ju inte till vanligheterna :)
Jag började dagen med ambitionen att jag skulle städa, tvätta å diska men min kropp var inställd på "slow mode" så det blev mest soffhäng fram till hockeyn :) 

Sen tänkte jag att jag bara skulle fixa lite god mat och snacks innan Eurovison...men kom visst på andra tankar...?!

Verkar ha blivit ngn typ av hurtbulle, men kul är det och efter två veckor på träningsprogrammet märker jag faktiskt skillnad :) orkar mer och mer, och övningar som var i princip omöjliga i början klarar jag faktiskt av nu...inte så många men ändå ;)

Sen var det bara att kasta sig in i duschen (20,58...!) och svira om till eurovision...är det eurovison så är det...! Även om jag bara satt hemma själv (eftersom pepp inte tyckte det var ngn idé att se alla bidragen igen...vi har nämligen sett båda semifinalerna ;-P )

glitter å bubbel e ett måste :) 

...dock var ju en hel flaska alldeles för mkt att dricka själv :-P (var nog mer inställd på party när jag var på bolaget) 
 
Idag har jag börjat dagen med en härlig promenad med Anna och Signe, shit vad den tösen växer...å andra sidan var det inte igår jag träffa henne sist, typ över en månad sen! 
Sen har jag hängt på balkongen hela dan å tankat lite d-vitamin :) man får passa på när tillfälle ges!
jag tyckte tydligen för några veckor sen att det var en bra idé att jobba extra den här helgen...så kl 16 ska jag infinna mig på jobbet...fram till tio, det som är hockey final idag! Hoppas att kunna kolla lite mellan uppdragen ;P 
 
SNART E DET ONSDAG OCH DÅ FYLLER JAG ÅR! :-D om det e ngn som missat det så älskar jag den dagen :) 
 
 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0