...velpelle!

Är det en egenskap som jag har, som jag inte e speciellt förtjust i, är att vara förbannat velig! Nu har jag ett beslut framför mig, som måste tas nu...! Ett stort beslut enligt mig. Måndag kl 12 måste jag ha bestämt mig...! O.o

Idag hade vi möte på jobbet..."aktorisationspepp". Jag hade redan bestämt mig innan jag gick dit, jag skulle gå och lyssna för att ev börja fundera på det inför nästa års auktorisation, INTE nu...hmm, ja det gick ju sådär...jag blev ju skitpeppad. Och nu sitter jag här och väger fördelar med nackdelar...jag funderar på: hur fan vet jag om jag är redo...!? Och: vad händer med mig om, OM, det inte skulle gå bra (alltså hur skulle jag reagera)??

Ena stunden tänker jag "jo, men klart som fan att jag ska görat...det kommer gå..!" Å nästa: "Nej, det känns läskigt...är jag verkligen redo...!?" Så...om nån där ute kan bestämma åt mig så vore det bra...! Mamma..? :)

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0