...tummen åkte ur!

I början av hösten var jag så jäkla taggad att börja träna...men kände att jag inte ville prioritera det mitt i flytt och auktorisationsprov. Efter prov och flytt åkte jag såklart på en långdragen förkylning. Sen äntligen frisk och redo, men då var det dags att ha beredskap i en vecka...å ja sen...var det mer ett måste än en vilja, å då vet vi alla hur det blir, minsta lilla ursäkt man kan komma på köper man :-/ "jag duscha ju imorse" ja t o m den tanken har jag haft! 
Men nu, nu trivs jag inte i min kropp, jag känner mig svag och inte nöjd med det slappa som finns lite här å var! Så ikväll när jag degat i soffan bestämde jag mig att ta upp vikterna igen, dom lättare vikterna för jag e inte lika stark längre, och köra järnet! Den här gången ska jag hålla i det också...inte bara träna idag å igen om en vecka...jag vet att jag kan vara envis bara jag lägger den sidan till å det ska jag nu! BANNE MIG! 
Det känns bra nu efter träningen å jag saknar endorfinerna! :-) min vän Matilda och Pepps lillasyster motiverar verkligen mig att träna...ser hur kroppen förändras och hur bra dom mår -så vill jag också ha det! :-) 


 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0