...saknad

Så här sista dagen på året blir det automatiskt för mig att jag blickar tillbaka på året som varit och hur det är idag...just idag har känslorna verkligen spelat mig ett spratt :-/ å ena sidan är jag så lycklig, det känns riktigt bra mellan mig och mitt hjärta efter att haft det lite halv tufft tidigare i år. Jag är lycklig för att jag vet att jag har fina vänner som ställer upp <3 samtidigt som jag är så ledsen...fruktansvärt ledsen faktiskt! Jag saknar mina vänner så enormt! Det ä för många vänner som jag inte har träffat på för lång tid! Det går inte en vecka utan att jag tänker på alla mina vänner, från norr till söder, även dom som bor nära som jag sällan träffar! Jag blir ledsen och besviken på mig själv att jag inte hör av mig oftare :( känner att jag vet inte alls hur det är med dom. Visst försöker slänga iväg ett sms då och då men oftast blir det väldigt ytligt! Samtidigt som jag vet att periodvis i livet måste det få vara så...man kan inte hinna med allt jämt! Även om jag önskar det! :'( 
Uschabuscha...tur att jag inte har hunnit sminka mig för kvällen...! 
Ville helt enkelt bara skriva av mig och säga till alla mina vänner därute att även om vi inte hörs/ses så ofta så finns ni alltid i mina tankar och jag saknar er <3 ❤️

Tror nog jag kommer knåpa ihop en årskrönika hör ngn dag ;) 

GOTT NYTT ÅR!! 
 X torsk X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0