...bröllop

I somras var det äntligen dags för min syster Nettis å Jens att gifta sig :) dom bestämde sig hastigt å lustigt vid årsskiftet ungefär att nu var det dags! Så dom hoppade hela förlovningsdelen :)
Jag blev såklart inblandad i förberedelserna, å det gjorde jag mer än gärna :) hår och smink var mina huvudområden...inte så viktiga ;-D sminket känner jag mig ganska hemma på...även om jag inte "känner" hennes ansikte...men hår däremot...! Vi fick göra provuppsättning helt enkelt...å igen...å igen! Till sist fick vi till det :)
Natten till bröllopet vaknade jag å undrade vad tusan jag gett mig in på...!? Sminket å frisyren e ju typ viktigast på bruden näst efter klänningen!!! Men kunde ju inte direkt backa ur...då hade jag behövt fly landet ;-D

Fina Sandri och Saintmary ställde upp som serveringspersonal/kökspersonal och hjälpte enormt mkt! Kunde släppa helt och hållet till dom :)

 


Själva vigseln var ju väldigt kort... 2,5 min tror jag... :-D så jag hann inte gråta faktiskt! :-O det var kanonväder, kanongod mat och supertrevligt! Hela dagen, kvällen och natten var super trevlig! La mig i sängen vid halv fem ca...skapligt rund under fossingarna ;-D men e det bröllop så e det! ^^,

herr och fru Löfsäter
jag...
bruden och Kasper...
frisyren...
Vi två <3
 
 
En Kärleksfylld å underbar dag...
 
 


...däremot dan efter...blev väckt vid nio...å mådde som jag förtjäna...men lätt värt! min äldsta syster millis mådde t o m sämre än mig :-D Vi blev kvar i huset för vi palla inte att åka bil till lokalen för att hjälpa till å städa...

 


Spännande å se vems bröllop man får gå på nästa gång... 

 

X torsk X

 

 

 


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Kul att jag ser galen ut :P

2013-08-30 @ 20:32:58
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: MarySaintMary

Kul att jag ser galen ut :P

2013-08-30 @ 20:32:58
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: MarySaintMary

Och att jag dubbelpostar :/

Svar: Haha :) snygg som få måste jag säga!
Torsken

2013-08-30 @ 20:33:12
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0