...nu är hösten här!

Det är konstigt att helgerna alltid går så fort...man, jag, hinner inte hälften jag planerat att jag ska göra!
Det jag mest hade sett fram emot var att få träffa Banan... MEN nån där uppe tyckte inte det, för när jag vakna imorse (det var idag vi skulle ses) då var jag genomtäppt på hö näsborre :( å jag vill ju inte riskera att smitta lillfisen :P
så istället satte jag igång att laga mat...rejält med mat :) 
I övrigt har jag gått å färgat håret igen...igår kväll fick jag en impuls...å imorse ångrade jag mig :) 
haha...det e inte så att jag inte tycker om min nya hårfärg...bara att jag brukar vänta längre inpå hösten att göra det...ja, jag e en säsongs-hår-färgerska :P 
Så nu e det mörkt igen :) å som vanligt missas det en fläck här å där men men....får väl slänga in en färg till här framöver ;) 
 
Sminkade mig höstigt igår...mörka läppar med enkla ögon
Köpte en ny mössa på ICA Maxi :) ÄÄÄLSKAR HJÄRTAN! (Har fortfarande hårmunken under)
 
Ljus....
...på väg till mörk...
 
Råkade trampa i en fläck på golvet =S
 
...mörkt :) å vääldigt fluffigt/frissigt...ser nästan ut som peruk :P 
 
 
japps...det var det ;) imorrn bitti ska det bli ca 3 grader så då får jag inviga nya mössan ^^
 
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0