...upp och ner som en berg-och-dalbana!

Igår gick jag runt med ett leende på läpparna nästan hela dagen, jag var t o m glad över att regna...för då snöade det iaf inte...! Och jag jobbade sent igår...till tio! Ändå var jag nöjd..!? What? Men jag njöt av att vara så glad, för man vet aldrig hur länge det håller i sig, eller kommer tillbaka!
Å höll i sig gjorde det inte, tvärtom! Vaknade med ångest imorse, ångest å oro för vår ekonomi...! Helt sjukt men gamla vanor sitter i antar jag...för jag har ingen direkt anledning att oroa mig för hur det blir nästa månad..! För det. E inget som säger att det ska gå åt helvete då...! Men ändå ska jag vakna med magont!?
Sen flög jag upp för jag hörde ett brak...?! Smulan hade ner en låda från uppepå skåpen i köket...! Hur f*n tog hon sig upp...!? Fattar fortfarande inte! Men hon låg där i lugn och ro....

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0