...kan börja drömma å planera!

Idag kom jag å pepp ÄNTLIGEN iväg för att kolla på färgprover till fondväggarna i våran blivande lägenhet!
När vi var där passa vi (läs jag!) på att fråga när vi får möjlighet att titta på våran lägenhet och dess planlösning!
...hon fundera ett tag å sa: "nu om det passar? Det Blir inte precis ER lägenhet men en likadan" =)
JAAA!
Så nu har vi fått se hur planlösningen ser ut in real life så att vi kan börja fundera på hur vi vill ha det!
Det var mkt bättre planlösning än på den som vi har sett tidigare =)
Å vi visste ju ungefär hur det såg ut för vi har ju sett ritningarna...men det är ju annorlunda med en ritning å en lägenhet! ;P
Till min förtjusning var garderoberna mkt större än jag tänkt mig ^^ PERFEKT! Då får kanske alla mina kläder plats :P ...pepp kanske kan få nån byrå eller så :D

Nu iväg till sandri å anna :)


 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0