...beroende? =)

Kan man vara "beroende" av smink? =)
den tanken slog mig när jag och bananen gick på stan och gick in på make up store...
...ja inte att vi gick in där utan min reaktion efter att vi varit där i typ 30 sek, nämligen att jag på en gång ser en ögonskugga och säger "den här är ny"...kanske inte låter så konstigt men för er som har varit inne på make up store vet att det inte finns bara en ögonskugga...å inte bara en nyans av varje färg utan typ 100 =P
den var sjuktsnygg, rosa men lite mer åt aprikos =) DEN MÅSTE JAG HA!
sagt och gjort...några sekunder senare går en johanna ut med ett STORT leende på läpparna! galet vad en sån liten sak kan göra att man känner lycka...tihi!


den nya med lite guldfärgad skugga =)




Och på begäran av sandri så har jag fotat alla min ögonskuggor,
eller ja...inte ALLA, dom jag hittade som var från Make up store, sen har jag ett par från typ H&M ^^


Alla med blixt


och uppdelat så man kan se lite bättre :P

Imorrn kommer bästaste Älin till stan! weehhooo! :P


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Sandri

O M G vad många du har :) jii vad skoj!

2011-04-01 @ 18:17:51
Postat av: Torsken

inte e det väl så många!? :P

2011-04-03 @ 20:52:35
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0