...förbannad!

Det e precis vad jag är!
Riktigt jävla förbannad över att en, eller ja flera verkar det som person(er)
som är HELT frmmande för mig, kan påverka mitt liv å vad jag känner...!
Jag ska kunna umgås med mina vänner å sen ta bussen hem kl elva på kvällen UTAN
att vara livrädd att ngn ska hoppa på mig å våldta mig! =(
Men just nu e jag rädd...jag var tvungen att byta buss vid sjukhuset å fick st ca tio minuter ensam...
det e ju då man blir lite orolig å börjar bygga upp bilder själv!
Stod med mitt överfalls larm (som vi tack å lov fått från jobbet) i högsta hugg och började bli nervös över
att jag var så nervös att ja nästan skulle råka sätta igång larmet i onödan för att det prassla i busken
eller ngt!
=/
Men hem kom jag iaf till sist...hem till våra mysiga kissekatter =)
fisen e så söt å duktig!
å alla småkissarna låg  sov så då gosa jag bara med fisen för en gångs skull!
hihi...


Förra helgen var kanon!
Det var så skoj att åka ner med grönt huvud å ett lejon som sällskap =)
å själva festen var super trevlig oxå...men bäst var att få träffa maria x2!!
även om det bara blev en kortis!

självklart fungerar det inte att lägga upp bilder...skitkorve! =(
jaja...hoppas det blir en annan dag då!
förresten så ska jag iväg på min första personalfest NÅGONSIN imorrn...
...ska bli så kul =)


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Det var awesome! Jag har lagt upp några av dina bilder :P

2010-10-22 @ 09:31:09
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0