...lång helg?

Denna helgen har känts mycket lång...kanske för att jag hunnit med
att göra ganska mkt...men inget av det jag måste göra! :C
blir inte bättre av att mitt psyke skulle spela mig ett spratt idag...har den senaste
timmen suttit å störtbölat...å då menar jag verkligen STÖRTBÖLA, som att jag fått veta att jag dör imorrn...
fast det som utlöste min ångestattack var för att jag inte kan bestämma mig
över examens klänningen, inte ens DEN kan gå bra...ska strula som med allt annat. Den är iaf lämnad
hos världens bästa mamma som ska försöka sy in den. Jag tror inte att jag e psykiskt frisk...
...nått fel måste det ju vara om man bölar över beslutsångest för kläder man ska ha på sig om
3 månader!!!
Nu tror ju jag iofs att det bara var därför jag grina...tror att det beror på
allt just nu...det e en kritisk period i skolan (visst ja slapp omprov på avstämningen) men det e
fortfarande en del kvar som jag inte riktigt får tummen ur så att säga...plus att vi har redovisning och
bajssvenska till imorrn!
Vill bara skrika!!!! men som vanligt får man vänta tills tårarna slutat rinna sen ta nya tag å
kämpa på till nästa sammanbrott! (det går förövrigt inte bättre att plugga när ögonen är svullna och fulla med tårar!)
tack till bästaste mamma som kan lugna mig! :)
Jag har verkligen världens bästa föräldrar och syskon!

X torsk X

Kommentarer
Postat av: Sandri

Glöm inte att du är bäst! och sv imorrn är inte prio.

Idag söndag är i stort sett våran allra sista plugghelg! Gör nå mysigt under tiden du pluggar. Godis och kaffe brukar hjälpa för mig :) belöning!

Tuuuusen kramar!

2010-03-21 @ 14:53:59
URL: http://sandygurian.blogg.se/
Postat av: MarySaintMary

Alla har nog haft nån slags psykstördperiod under den här utbildningen. Tror det är rätt normalt :)

2010-03-21 @ 16:13:48
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

känns skönt att det e normalt. sv prioriterar jag inte jättehögt men lite måste jag ha läst för att kunna ljuga ihop ngt :) ben&jerry var min tröst idag. Tack...ni är underbara å det e bara ni som förstår <3

2010-03-21 @ 21:23:39
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0