...WIIIiiiee!

Nu känns det verkligt...! Tanzania resan e bokad! 9 april drar vi :) kommer hem igen den 22:a!
Det ska bli så spännande...jag har aldrig varit i afrika :) jag tycker det e spännande med att bara åka till grekland för att det e en annan kultur men afrika det e ju totallt annorlunda! Tur att jag har en syster som redan har varit där...då har ju hon alla bra saker man behöver :)
Jag e forfarande sjukt trött...idag var nog den värsta dagen av alla trötta dagar i mitt liv...mycket beror ju på att jag inte kan sova på nätterna, jag sover men hur lätt som helst! så jag vaknar hela tiden...å det hjälper inte att min kära sambo snarkar...å jag har öronproppar men det hjälper inte...igår köpte jag t o m spray till honom som gör att vibrationen i halsen dämpas...jag sov på soffan i natt! så länge jag sover så här lätt kommer vi nog, tyvärr, få turas om att sova på soffan, alternativt att vi bäddar i extra rummet!
Jag får hoppas att chin sanen kommer hjälpa oxå, idag hjälpte den inte...eller jag var SÅ SJUKT trött så det e inte konstigt, jag menar det e ju ingen magisk dryck!
Polisen har jag inte kommit iväg till än...vi kom ju på att man kanske ska kolla öppettiderna innan man åker dit, å det var tur att vi gjorde för dom stände fyra i onsdags! Så imorrn bär det av på rikitgt :P
Nu e det bara 2 lektioner kvar innan helgen! längtar inte liiiite! det e tufft att plugga!
Helgens planer är: fix i lägenheten, ferre hos bonden och sist: TRÄNA.


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0