...ROSE!

Helgen har bara flygit iväg å helt plötsligt e det söndag kväll å snart dags att sova?!
Har inte gjort så mkt i helgen...passade på att ta ut alla mina kläder på balkongen nu när det ändå e
kallt så att till och med helvetet skulle frysa till is...så nu har alla eventuella ohyror som kanske, men troligtvis inte, fanns i min garderob DÖDA! MOHAHAHahaa...! När jag väl hade packat ur alla trådbackar å såg hur tomt
det blev i min gardrob så kom jag på att vi kan ju passa på att måla där som vi tänkt göra sen vi flytta in.
Sagt å gjort...leta lite på internet för att hitta någon fin färg...Rose på rusta fick det bli :)
Blev MYCKET fräschare...man ser verkligen nu hur snuskigt det var innan med alla fläckar och kritstreck!
Bakade blåbärspaj idag också...som ön å simon kom å smakade på :)

Före:


Under:


Efter:


Jag är mkt nöjd med min rosa klädkammare...nu ska jag bara få i ordning alla kläder...allt e tillbaka
men måste nog gå igenom igen...även om det inte var allt för längesen.
OJ, klockan e 10...dags att göra sig i ordning så kanske jag kommer i säng till 11...!

God natt.



X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0