...onsdag!

även kallad "lill lördag". Är det då man ska festa kanske...?
Inte jag. Så är inte planen i alla fall. Min dag har nyss börjat.
JAG ÄLSKAR ATT VARA LEDIG OCH FÅ SOVA HUR LÄNGE SOM HELST PÅ "MORGONEN" :D
Men nu är det bara en halv vecka kvar till skolan börjar igen så jag måste nog börja vända tillbaka på dygnet snart...
Idag har jag vaknat liiiite gladare...liiite mer sugen på att gå upp å inte bara ligga i sängen hela dagen (som min vanliga känsla brukar vara).
Idag ska jag verkligen försöka göra lite nytta här hemma...och börjar nog med min garderob.
Det e en enda röra därinne. Vilket generar till att jag inte lägger in kläderna där, som i sin tur betyder att det e en enda röra i längenheten...speciellt sovrummet.

Igår var jag hos frisören. Det var skönt att få bort allt slitet så nu e det fint å glansigt :)
har bytt schampoo nyligen som e super! Jag köpte det nere i ullared (och det e inte torrschampoo :P)




X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0