...svosch!

Så var dom här härliga dagarna över...
Har varit SÅ skönt att vara hemma och bara SLAPPA!
haft lite kvalitéts tid med mor min <3
Imorrn bär det av hemmåt, sen nästan direkt till jobbet! :( hade gärna varit ledig,
men får  tänka på pengarna!!! =D det gör att jag kommer kunna ha bla lösnaglar på
examen!
Idag fick jag ett härligt mejl från pinky som anna ursprungligen skrivit...
lite kort "bra-å-tänka-på-inför-tanzania" !!! jag blir helt... AAAAH! (positivt och lite rädd)
skor...hur ska jag göra...?? har ett par foppa men jag vet att jag
lätt får skavsår och blir öm på ovansidan av foten...då känns det dumt att ta med dom! MEN
jag vill inte få kiss på foten! =)
simglasögon...jag har cyklop...eller ska man köpa sig ett par simmisar? kan vara värt det!
mer funderingar!!
bajskorve :P


 X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

Ahhh, nu har jag precis skickat det där mailet till dig!=) typiskt. Roligt om du får kiss på dig varje gång, det kan vara roligt för oss andra...hihi

2010-04-02 @ 09:54:55
Postat av: Miss Universum

haha, håller me anna. roligt om du får kiss på foten. =P

2010-04-02 @ 11:20:37
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: Sandri

ja var o köpte ett par foppisar idag- 59kr och ASfula! :) men cyklop?? dyrt ju! kanske kan låna på plats!

2010-04-02 @ 13:34:31
URL: http://sandygurain.blogg.se/
Postat av: Torsken

har du använt foppisar nån gång sandri? jag har förvisso riktiga crocs, det kanske e bättre med budgetvarient för en gångs skull...jag kan inte vara barfota i dom...då simmar dom :P tveksam om man kan låna på plats då skulle vi inte få tipset att ha med!

2010-04-04 @ 01:04:35
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: a

säkert jättetrevligt att dela cyklop med 16 pers..haha...men man får väl titta ändå. Lite salt i ögonen kankse bara är bra.

2010-04-05 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0