...trötter

Man blir så jefla trött av det här livet!! Jag sover mer per natt än jag brukar, plus att jag sover på em när jag kommer hem!
Vi åker i för sig ganska mkt bil å jag e chockad över att jag inte somnat någon av gångerna...jag brukar ju somna om jag åker mer än en halvtimme! idag åkte vi ca 1 timme.
Jag har tolka ganska mkt idag...båda uppdragen jag var på men dom var inte så långa men det var kul...imorrn är det bara ett uppdrag sen möte med HLarna...just det ska kolla upp hur tågen går till malmö imorrn bitti...å förbereda mötet!
Har lagat jättesmaskig wok idag :) fast i kastrull för det finns ju ingen stekpanna här!
Ikväll ska jag nog titta på twilight... :) snart biopremiär...*längtar*
Jag har faktiskt lärt mig massor den här veckan trots att jag inte tolkat så mkt...
jag har askulterat en del men då ser man ju hur proffsig jag kommer vara när jag e klar! Det finns mkt att lära men det e lite charmen med detta yrke..man blir aldrig färdig lärd och när man blir det är det dags at bya jobb ;)



X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0