...har jag ingen självinsikt?

:C Nu vill jag bara åka hem...nu vill jag inte vara med mer!
Fan i helvete vad det känns pissigt just nu!!
I torsdags hade jag en dipp...å då menar jag DIPP mina händer fungerade inte och det var bara svenska som kom ut på både tal och "tsp"
men så mitt andra uppdrag i måndags så kände jag att jag var tillbaka igen...eller??

Jag har kört på och har fått olika tips som vanligt men när jag får höra för typ 3:e gången den här veckan
"Tänk på innehållet, vad säger dom på svenska egentligen, vad betyder det?"
Det enda sättet jag kan tolka det där är att mitt teckenspråk är svenskpåverkat!! Det problemet har jag aldrig haft förut! jag blir så jefla ledsen att ett sånt problem ska dyka upp nu sista dagarna!! Jag själv tycker INTE att det är så himla svenskpåverkat!! å då börjar jag tvivla på min självinsikt! :(

Tror att jag ska försöka köra på bara dom här sista dagarna, imorrn säger jag nog inte innan vad mitt problem är så får jag se om tolkarna reagerar på att min språk e svenskt...det kanske inte är så stort som jag blåser upp det till *hoppas* utan om man verkligen tänker på det så finns det förbättringar.
Usch nej, det här suger! Nu ska jag tvätta å basta...det e ju helt jefla sjukt kallt här nu...typ 2grader med stormblåst...så det känns som -10 ungefär...hade ingen mössa idag  då kändes det att hjärnan frös!!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag har EXAKT samma problem. Jag tycker inte att mitt teckenspråk är så svenskpåverkat men det tycker tolkarna jag jobbar med. Visst att jag ibland får hjärnsläpp och drar till med något svenskt, men så jävla stort som de blåser upp det till är det faktiskt inte. Tycker jag. Jag tror alla nybörjare (för det är vi ju) tecknar så, det är sånt som kommer med tiden.

2009-11-04 @ 19:50:34
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0