...mitt liv just nu

Just nu har jag semester...jag njuter av att slappa å lata mig och att träna. Ända sen i maj när vi körde Paoloutmaningen "15 min med Paolo" så har jag hållt igång träningen (bortsett från förra veckan när jag var sjuk) jag kan för första gången på länge säga att jag är en träningsmänniska :) det är inte bara en period nu...det är något jag vill fortsätta med, som jag mår bra av och tycker är roligt! Just nu är fullt fokus på kondition, joggning eller crosstrainer. Trodde väl aldrig i mitt liv att jag skulle tycka det e kul med joggning men uppenbarligen! Att nå nya mål, orka längre och snabbare -FANTASTISK känsla! 
Det hjälper mig att rensa tankarna också :) 

Är mycket tacksam över mitt liv, mina vänner, min älskade sambo, familj och hus <3 
Försöker verkligen fokusera på det positiva i livet, det blir bättre och roligare då! :) 
Vad gör väl det att f-kassan strula i år (igen!) så att vi inte kan göra ngt på min semestern...vi har mat i kyl å frys. När det är fint väder kan vi åka ner till sjön eller till min systers pool å hänga där :) (vilket jag älskar!)  och är det sämre väder (som idag) finns det alltid å göra här hemma ^^, 


 
Hoppas ni har en bra sommar! (Har inte blivit så mkt sminkande i den här värmen!) 

X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Älskar dina dykbilder :)

Svar: Hihi! Tack! Är lite småkär själv! Speciellt dom som Sandri tagit (om du har sett dom)
Torsken

2014-08-05 @ 22:51:53
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0