...likgiltig

Dagen har gått upp och kraftig ner...och landat på likgiltighet. Försöker tagga men nä. Försöker komma på nå kul å göra men nä. Tänker att jag kan ju göra nå nytta om jag ändå inte vill göra nå kul men nä. 

Jahapp. 

Legat å sola men nä. Inte ens det vill jag. 

Ligger på sängen å tänker att det ska bli bättre men nä. Har legat här nu i timmar. 

Lyssnar på bra musik för att bli glad - nä funkar inte.

Lyssnar på deppmusik för att bli lite depp -nä.

Lyssnar på "arg" musik för att få en reaktion. -Nä. Inte det heller. 

Snörar på mig skorna och går ut till spåret. Får se var fötterna tar mig. Antagligen hem till sängen igen

PositivaJohanna Yey....Whoopi  -.- 

X torsk X 

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Man har såna dagar ibland. Det blir bättre. Skuldbelägg inte dig själv för att du inte är glad, det hjälper inte :P Maratonkolla på nån tv-serie och sov sen så blir det säkert bättre imorgon!

Svar: Ja jag har insett att man måste ha sånna dagar...och idag är jag mkt gladare ;) kram
Torsken

2014-08-09 @ 20:40:11
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0