...mars!!

Nu jeflar e mars här...då kommer våren, det måste den göra! Årets kortaste månad har onekligen känts som årets längsta...! :( å täppt å snorig å hostig å slemmig är jag fortfarande :(

Mitt liv just nu: vaknar på morgonen (typ tio-elva för jag jobbar kväll hela veckan) önskar att jag kunde ligga kvar, sliter mig iväg till jobbet för jag tycker det e för dyrt att vara hemma å sjuk(och det har ju inte hjälpt dom andra gångerna!)...kommer in på jobbet som ett surt moln å hoppas att ingen ska se mig å att jag inte ska sprida min "glädje". Vi är nästan 100 st så det e alltid nån som ser en...! Men bra e väl det för under dagen blir jag på bättre humör :)
Sen kommer jag hem på kvällen, halvdör i soffan å sen lägger jag mig...lyckas få i mig nåt ätbart där emellan....sen börjas det om igen...det är väl livskvalité om nåt...? (Om det är ngn som tvekar så japp, den meningen dryper av ironi...!)
Men idag e det fredag, ledig helg å jag kan vila å sova...J i i p i e, not! Vill ju göra ngt, vill städa undan ALLT, inte bara hälften å sen måste jag lägga mig å vila! Vill träffa folk, hitta på ngt med han bredvid mig, inte bara titta på nån film halvdöd i soffan :( försöker tänka positivt men det e svårt när det mesta känns skit :-P så nu har jag skrivit det här, så lämnar jag det här också! :)

Ha en trevlig helg <3

Ikväll ska jag tolka reklamen till gladiatorerna...förra veckan såg det ut så här (tur att det bara e halvbild på tv4) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0