...vi vill härmed...

...säga upp vår lägenhet och garageplats...!! :-D :-/ skräckblandad förtjusning :) Förra veckan var vi å tittade på huset igen, för en andra gång...för att visualisera hur det skulle vara om vi bodde där...är det rätt hus för oss? Och ju mer vi gick omkring där så insåg jag hur olika vi är, han vill ha öppen planlösning och det vill inte jag :-/ jag vill att man ska kunna stänga in sig :)
Hur som haver...inget hus denna gång :-P vi avvaktar till det rätta huset dyker upp...eller, ett mer rätt hus :) att man vill fixa å ändra för att få det till sitt eget är ganska självklart men känslan ska ändå vara rätt, å det var den inte nu! Nu sitter ni kanske å funderar "Varför säga upp lägenheten då?!" Jo det ska jag tala om..vi ska flytta till åsbro :) vi ska faktiskt flytta in till min syster å familj, till deras källare :) allt detta för att 1) SPARA pengar 2) få känna hur det är att bo i hus 3) få känna hur det är att bo i ÅSBRO (och pendla) :) så vinner dom på att få in lite extra så dom kan spara. Dessutom har dom två barnvakter typ jämt om dom vill hitta på ngt ;)

När vi ska flytta har vi inte bestämt än, måste först måla lite å fixa i källaren :) och skriva lite regler å bra att tänka på INNAN vi ryker ihop sen ^^,


Inget hus denna gång..

 

Nu är det dags för mig att bege mig mot Mary för att hjälpa henne å flytta :)

 

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0