...JAAAAAAA!

Idag när jag var på väg till jobbet efter lunchen ringde mobilen, den privata...pepp...! (jag var ju just hemma å åt lunch!)
Han hade goda, GOOODA, nyheter! Han hade fått tag i handläggaren på f-kassan, hon kommer bevilja hans livränta...! (sjukskrivning) !!!! Fy f a n vad skönt!!!! Nästan att jag var på väg att gråta, så glad blev jag :) vi behöver inte låna något mer...! (eller jo, tills vi har fått pengarna) ;)
Det hade tydligen inte varit en självklarhet, ärendet hade t o m blivit skickat till f-kassans läkare som tittat på det och denna vettiga, mkt vettiga läkare hade sagt att det var ett självklart fall :)
*dansar av lycka*
Pengar är verkligen INTE allt här i livet men det underlättar en hel del om man har dom :)

X torsk X


Kommentarer
Postat av: a

skönt att det löste sig!

2012-09-14 @ 12:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0