...åsbro

Förra veckan ringde Nettis för att kolla om vi kunde komma ut till dom någon dag, för Noah hade frågat efter moster Hanna och peppli :) lilla sötnöt! Han vet att om moster Hanna kommer så kanske pepp kommer oxå :) vi bestämde iaf fredag!
Men fredag em blev inte riktigt som planerat, smulan ramla ner från balkongen...! Så vi ville inte lämna henne ensam trots att hon verkade må bra...så Nettis fick förklara för Noah att vi inte kunde komma pga att vår katt var sjuk, det gick han med på men blev ledsen då sa Nettis "moster Hanna å peppli är också ledsna att dom inte kan komma" då blev han jätte ledsen "jag vill inte att dom ska bli ledsna" <3
Lördag dag och kväll spenderade vi iaf i åsbro...Noahs kompisar hade hört att peppli skulle komma ut så dom väntade på honom...! Det e ngt med honom och ungar tydligen :) och skönt för honom att känna sig behövd...! Även om han inte riktigt kan leka fullt ut med dom så funkar det bra! Och hans tålamod...! My god, jag som stod bredvid och blev galen på ungarna men pepp tog det lugnt! ;) (bra å veta om man nån gång väääldigt långt fram i tiden skaffar barn...!)

Jag blev oxå barnvakt, åt den lilla...ehm, japp blev lämnad ensam för Nettis ville passa på å fixa lite saker när hon var barnfri...vilket jag kan förstå ;) tyvärr hade Kasper ont i magen eller ngt så jag fick absolut inte sitta ner...var tvungen att gå omkring med honom (PRECIS som Noah när han var liten) men när man e så söt så är det värt det! Å sen fick jag på mig bärsele så då var det inte lika jobbigt :)

 

"pepli kom, peppli kom"

Sparkade lite fotboll med kidsen

Strax därefter var det dags för vilopaus, som noah börjar förstå och gjorde pepp sällskap

Jag lyckades få Kasper att somna en stund från magonten <3

Sen vakna han å då fick jag gå så här resten av em/kvällen :P

Pepp lyckades övertala killarna att dom skulle titta på "katten å musen" (tom och jerry)
så han fick vila en stund till :)

 

För övrigt så har en söt liten tös kommit till världen, lilla Signe -välkommen :) 
och grattis till anna och erik <3

 

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0