...sjuk igen

I fredags började jag känna mig mycket bättre igen :) så kasta iväg ett sms till Anna för att meddela att jag e redo att ses! Men tyvärr krockade det under helgen så vi skulle ses till veckan istället...jodå, det går ju bra!

Jag var med på vår första match i söndags (för jag mådde ju bra!) tror ju att min kropp fick en chock eller nåt för vakna upp i måndags med ont i halsen...å inte bara vanlig halsont, känns nästan som halsfluss fast jag har ju inte haft nån feber men jag känner mig prutt :( gick hem från jobbet igår å stannade hemma idag också och jag har sovit MASSOR och inte pratat för att spara halsen (det gör mer ont om jag pratar) får se hur jag mår imorgon =S det e lika bra att jag e hemma tills jag känner mig bättre men man förlorar ju pengar på att vara hemma oxå :(

Imorse ringde min hyresvärd...å meddela att ett vattenrör läckt där vi har vårat förråd så vi var tvugna att kolla igenom förrådet :(
Det var ju inte så att jag sprang ner och gjorde det på en gång...nej, låg kvar i sängen och vilade (sov) till fyra-fem sen tog jag tag i det (pepp låg med migrän så han var inte mkt till hjälp!) tog ett par timmar å jag måste säga att jag e nog ganska bra på att organisera förråd för det var ganska lätt även om vi har mkt saker...! Det var "bara" vattenskador på den som stod på golvet och det mesta vi hade på golvet var faktiskt vattentåliga saker, bara två kartonger varav en var med tidningar som vi fick kasta och den andra klarade sig innehållet bra...det var en superfin hjärtefilt som blev förstörd som jag var tvungen att kasta..! :( men i containern som vi hade fått ställd utanför för att få kasta förstörda saker så klarade vi oss ganska bra, det låg möbler å grejjer där i...

 

...bara lite saker i förrådet, allt var tvunget att tas ut för att torka golvet

moppa upp allt smutsvatten..!

X torsk X


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Du förlorar mer pengar (och liv, typ) på att aldrig bli frisk för att du jobbar för mycket när du borde vara hemma. Så var hemma med gott samvete du :)

Det lät asjobbigt det där med förrådet. Själv hade jag ju inte pallat. Bra jobbat!

Svar: Ja...jag fick ju sota för att jag jobba i fredags, nu e jag hemma utan röst...! :(
Torsken

2012-10-10 @ 11:06:12
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0