...pirr

För ungefär ett år sen började vi på tolkcentralen att tolka TV4 program på webben...jag har enda sen dess varit väldigt intresserad av att vara med i detta "gäng" tolkar som jobbar med det, men det har inte riktigt passat i min utveckling så att säga...min chef tyckte inte att jag skulle hoppa på någon ny utmaning förrän jag landat i min roll, mkt klokt tycker jag ;)

Men så nu när hösten drog igång så anmälde jag mitt intresse för jag känner mig redo, en process drog...fick prata med chefen som prata med våran utvecklingsledare. En provfilmning bokades in, ett gammalt program av Äntligen hemma. Förra veckan var filmningen klar och jag hade möte med utvecklingsledaren igen...vi diskuterade hur det kändes och vad jag tyckte och va hon tyckte (hon tittade på filmningen) och hon tyckte att jag skulle köra "skarpt läge" :D å jag MED!
Gaaah! Så inom en snar framtid kan ni se min fina nuna på webben ;) SPÄNNANDE! :)

För övrigt så invigde jag min symaskin igår...är så stolt att inget gick sönder :) även om det bara var vanlig raksöm så vet man aldrig ;) Så nu är halloweenkostymen klar!



Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Åh vad kul! Du måste säga till när det är dags :) Jag vill också jättegärna tv-tolka.

Svar: Ja, det gör jag ;) om jag törs =P du kommer ju nog märka det på jobbet om inte annat ;) Sicken tur att du ska börja jobba på TC så du kanske kan göra det sen ;)
Torsken

2012-10-30 @ 18:24:02
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0