...mollipäckel

Igår var jag till vårdcentralen för att få mitt första sjukintyg och medicin...! Mollipect hostmedicin...eller som jag sa när jag var liten: mollipäckel :) det var faktiskt inte så äckligt som jag tyckte när jag var liten...! Och en ytterligare skillnad var priset! När jag var liten kostade det ju ingenting :) 430 spänn för hostmedicin, nässpray och lite halstabletter...!?!!

 

Sen när jag sitter här hemma sjuk så kom jag på att jag MÅSTE ha en paljettkjol...kan inte förstå hur jag klarat mig utan en hela mitt liv...?! Jag vet att jag varit på jakt tidigare men inte hittat...nu har jag hittat flera st...så direkt jag blir frisk ska jag ut i affärerna å leta å prova:) 

 

 X torsk X


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Mollipect är det bästa som finns <3 Sen om du blir sjuk en gång till så har du kommit upp i högkostnadsskyddet! (y)

Svar: som tur va så har jag redan kommit halvvägs så jag fick det till reducerat pris (....!)
Torsken

2012-10-16 @ 23:47:36
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0