...hockey!

I fredags slutade jag tidigt...kl 2! Så jag passade på att...jo just jag va as trött så jag somna å sov till typ 4-5 jadå ta vara på dagen :)

Mysfredag hade jag tänkt...kanske bio...men icke, idag vann han...hockey. Jag tycker ju det kan vara kul med hockey, speciellt live så varför inte ;) komma ut å göra ngt tillsammans <3
Örebro mot Oskarshamn, serie ettan mot tvåan i allsvenskan (serien under elitserien för den okunnigen) kan ju bli en riktigt spännande match met två topplag :)
Pyttsan, jag hoppas verkligen att örebro hade en dålig dag, annars e det tragiskt! Dom var ju värdelösa! Och dom hoppas på att ta sig upp till elitserien....! Det e långt kvar! 


Inte konstigt att det blir så rörigt, dom kör alla mot alla (inte som elitserien, 5 mot 5) 

vi två <3

 
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0