...myys <3

Igår var tyvärr innebandyn inställd, men istället fick jag träffa Gotland :D hon jobbade i stan och ville ses...! Självklart ville jag det...fick skjuta lite på åsbro (skulle åka direkt efter jobbet). Shit vad jag saknar att bara ta en fika med den där tjejen...! Varför ska hon bo så långt bort...!? :( jaja, det e så skönt för det spelar ingen roll om det var igår eller tre mån sen vi sågs, känns fortfarande som vanligt! Så att jag nästan hann glömma att hon skulle åka tillbaka till Gnesta...det kom jag på när vi skiljdes åt :( men härlig kaffestund fick jag iaf ;)

Sen bar det av till åsbro...skapligt trött efter temadag (...och försovningen!) men dom behövde få tillbaka kostymen som vi lånat till Pinkys bröllop! Åh, vad glad jag e att vi faktiskt åkte ut...fick världens mysstund med Kasper som somnade i min famn. Där smälte mitt hjärta :)


Kommentarer
Postat av: Gotland

Saknar dig<3

Svar: saknar dig med <3
Torsken

2012-11-08 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0