...långärmad polo?

Jag är ju lite intresserad av sport...innebandy spelar jag och kan tycka att hockey är kul att titta på men är det något jag inte gillar så är det sportsnack, speciellt eftersnack! Tex om målen som gjordes, ja dom var snygga nu går vi vidare eller den värsta "tänk om jag hade fått in den!" ...ja å tänk om jag hade köpt den där trisslotten med vinst istället för den med förlust...!
"Tänk om" tankar e inte min grej, det e bara att acceptera hur det är å fortsätta kämpa ;)

Idag hade vi match mot Åsbro...utan avbytare..!!! Vi var sex med målis å dom 20...! Efter första perioden hade ju våra spelare spelar mer tid på plan än vad deras skulle få under hela matchen...! Men vi kämpade på jävligt bra! Vi spelade klokt och ibland klantigt men det är sånt som händer..! 5-15 blev slutresultatet! Inte illa pinkat med tanke på förutsättningarna ;) jag älskar att spela med mitt lag! Alla kämpar och vi har så kul på plan!

Den här veckan får jag hålla mig till långärmat utan u-ringning ;) totalt nio bollmärken på kroppen ^^

(jag hade ju tur att bollen tog så pass långt ner på bröstet..!)

 

 X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0