...bara springer iväg

Såg att jag glömt publicera mitt inlägg som jag skrev i söndags (...? måndag?)

Ja...helgerna eller ja, tiden i allmänhet, bara springer iväg...! Jobbade sent i fredags men stack ut till åsbro ändå...vi sov över :) så att jag på lördan kunde hjälpa syster med att fixa håret inför bröllopet hon skulle på. Så hann jag även träffa mamma å pappa och millis :) som kom för att vakta kidsen, det e inte var dag man får träffa hela familjen <3...pappi fick farsdagspresent, massa god lyx choklad :) vattnades i munnen när jag slog in det

Sen bar det av hemåt igen för att snabbstäda, handla å fixa sig inför singstar/halloweenfesten som jag tydligen bestämt att vi skulle ha hemma =/ Det e ju så kul med Singstar...det var evigheter så hade glömt hur kul det är! Ska absolut göra det snart igen :D

Så här såg jag ut iaf

Sen tog jag den här bilden för att hedra Pinky (hon brukar stoppa upp det mesta i näsan,...haha!)

 

Fiinna Älin å Oscar kom till stan <3

 Sen kände jag plötsligt ett behov att döda...döda... DÖDA ;)

 
Sen körde vi igång med sjungandet...
 
Naaaaa....
 
...aaAAAAAAAAAAH!
...IIIIiiiiiiiii....

...älski <3
Tror Karing känner kaninens stöd :)
 
 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0