...nu får det vara nog!

Imorse vaknade jag med en beslutsamhet som heter duga, nu e jag trött på att jag skiter i allt å sen mår dåligt över det! Jag har struntat i att ha koll på vad jag äter å sen när jag ställer mig på vågen blir jag sur att jag gått upp...igen! :( så idag loggade jag in för första gången på väldigt länge på viktväktarna, jag gav mig ut å sprang...fortare än nånsin dessutom!


Sen började jag städa, för det har jag också skitit i, å snart e det så illa att man inte vet var man ska börja, å dit vill vi inte igen...!

Tvättberget har jag inte tagit tag i....men det e inget som tynger mig! En sak som jag måste fixa den hör veckan...som verkligen tynger mig, e ett telefonsamtal! Det e bara fånigt att jag drar ut på det men...gaaah, har alltid haft svårt att ringa folk jag inte känner...!

Nyslingad e jag...det e nog sista gången nu inför sommaren! Blonds have more fun ;)

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0