...lista

Har fått en utmaning att svara på en lista...å att sen ska man göra en egen frågelista mes 11 frågor som man ska utmana 11 vänner att svara på...men den delen tänker jag hoppa över :P den som vill kan få svara på samma frågor som mig:)

1. Vilken var den senaste boken du läste? Var den bra?
Hmm...jag har inte haft boklust på väääldigt länge men den senaste boken var nog en av twilight böckerna och ja, den var bra :)
2. Vilken var den senaste filmen du såg? Var den bra?
Såg 8 mile igår...jag tycker den e toppen :)

3. Prenumererar du på någon tidning och i så fall vilken?
Nej, jag får nått ryck ibland och prenumererar på veckorevyn men inte just nu.

4. Vilken är din favoritlåt just nu?
The lonely Island med låten "Jack sparrow" :) hihi...så rolig låt!

5. Vilken kändis/fiktiv figur skulle du helst ligga med?
Will Turner :)...fast Orlando Bloom som sig själv e inte helt fel heller :P

6. Vad tror du att du gör om 5 år?
Ska jag vara ärlig? Bo i örebro och jobbar som tolk... (Vad jag VILL e en helt annan femma, då ska jag ha flyttat, nånstans inte allt för långt ifrån stan till HUS!)

7. Om du fick drömms, vad skulle du göra om 5 år?
Jahaa...nu kom det, bo i hus, vara gift, om jag verkligen ska drömma så vill jag att min sambo e frisk och då kanske...KANSKE vi t o m har en liten plutt också...

8. Vad är det första du gör på internet varje dag?
Ja...facebook...det e som en drog, speciellt när man e ledig eller sjuk, man kollar det en gång i kvarten och blir irriterad på att ingen uppdaterar :P

9. Vilka dåliga vanor har du som du skulle vilja bli av med?
Känslan av att vilja småäta hela tiden när jag e hemma!

10. Berätta om något du är stolt över!
Hallå, det e ju ingen fråga! Men jag kan berätta ändå, att jag gick ner över 20 kilo ifjol! :)

11. Vad skulle du rädda först om det började brinna hemma hos dig (bortsett från andra människor och djur)?
OJ! ...hmm...mina foton och datorn (för där har jag sjukt mkt foton sparade) Nu blir jag ännu mer uppmärksam på att jag måste fixa nån extern hårddisk å spara viktiga saker på...fast mer ifall datorn kraschar!
kopiera gärna å svara du me ;)
X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Haha, du gjorde ju inte en enda fråga, så då kanske det inte gör nåt att jag gjorde EN fråga som inte var en fråga :P



Jack Sparrow-låten hade jag glömt bort, den är rolig :) (och typ bra, på riktigt)

2012-05-06 @ 13:47:37
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: torskelain

Haha...sant! :) anledningen e för att jag inte har 11 st som jag vet läser min blogg och har egen blogg =P

2012-05-06 @ 23:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0