...ledig helg! :)

En veckas beredskap är över! Phue, det är en liten anspänning trots allt...trodde jag kunde koppla av men när jag väl gick av i fredags så var det som att ngn tryckte på en knapp för jag var helt slut! Som tur var så slutade jag tidigt igår, så kunde gå hem å vila...å det gjorde jag...jag var på sååå dåligt humör, så typiskt när min älski äntligen var glad och pigg så var jag sur å trött! Den här helgen har jag inget planerat, tar dagen som den kommer :)
Det ända som var planerat var att träffa bonden å lilla milo idag :) mys! Härligt å få träffa bonden, det var länge sen :) å det e aldrig fel att få snosa på bebis ^^ bananen kom förbi som en bonus oxå!

På em åkte vi ut till åsbro söt Noah sa "moster hanna å peppli kommer å hälsar på oss hemma" :) vältalig liten kille! Mamma Nettis blåste såpbubblor som Noah jagade ^^

Vi får se var söndagen tar oss...troligtvis till garaget å meka bil och förhoppningsvis en fika med banan :)

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0