...fundering

En fundering jag har gått och burit på ett tag nu, som också dyker upp varje gång jag gör så här....!
Det är nämligen, varför reagerar ingen när jag ändrar hårfärg...?! Tycker det e jätteintressant och lite irriterande...för det e väl klart att man vill få kommentarer på nån ändring man gör...? eller e jag konstig!
Jag menar jag jobbar på en ganska stor arbetsplats, där flertalet är tjejer, så jag tycker att någon borde reagera...men icke, jo EN, har sagt något.

 image description

Fast det kanske inte är något att reagerar över...? Jag kanske överreagerar? Det är vad jag har tänkt hela tiden...fast då idag när jag satt i fika rummet med några, så kom vi in på just hår...då en kollega säger till en annan som sitter strax bredvid mig "ja, och du har väl blivit ljusare också, har du gjort det själv?" jag var på väg att svara när jag ledsamt insåg att det inte var mig hon prata med...varför inte?
Min tanke blir automatisk: det e så fult att ingen vill säga ngt, för det är fult att ljuga... =P

Men som alla andra gånger (även när jag går från ljust till mörkt) så är det så...att ingen reagerar, det kanske e så att jag inte syns så mkt och därför ser ingen förändringarna heller...
...eller att jag helt enkelt passar så förbannat bra i både ljust och mörkt att det ser så naturligt ut att ingen reagerar :P  ...jag kör på den vettja! ;)

 

Oj, oj...nu springer tiden iväg!

 

 X torsk X


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag tror faktiskt att det är så att det ser naturligt ut på dig! Jag är själv jättedålig på att se när folk har färgat håret osv så jag tror inte att det är att de tycker det är fult utan kanske att man bara inte tänker på det.

2012-05-15 @ 21:37:06
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: torski

Tack! <3 söt du e Mary!!!

2012-05-16 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0