...drömmer å önskar

Jag sitter å surfar runt lite på saker som jag vill ha...som jag önskar att jag hade råd att köpa NU!
men får vänta tills lönen är här, å räkningarna betalda!


Den här väskan på deichmann...så snygg, det e så snyggt med gult "skinn" 129 pix, praktiskt taget gratis ;P


Något snyggt, somrigt läppstift...det här, jelly kiss lipstick :)


Hur fina e inte dom här?? Hittade jag på hm´s hemsida...129 också!! :D me want!


Ett magnetic nagellack kommer definitivt finnas i mina ägor inom en snar framtid :) finns flera roliga färger :P


Och ett nytt somrigt nagellack, oranget, corall nått typ sånt :P


Sist men inte minst, den här kjolen!! <3 <3 från gina hur snygg som helst :)


Japps...det var det :)

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0