...nuså!

Nu händer det grejjer Nina kära vänner! Den här veckan har börjat i de positivas tecken... :) (om man bortser från att jag dundertäppt!) det började med att igår, ringde öbo upp pepp och meddelade att dom drar tillbaka faktureringen för vandaliseringen! :D så vi behöver INTE betala det iaf ;) ...sen e det ju några tusen för tapetmissen och golvet som blivit förstört, men det e inte tio tusen längre! :) och idag, då kom chefen och fånga upp mig å jag tänke: " vafan e det nu då!?" å på kontoret satt även en samordnare och då tänkte jag direkt att det väl kommit nå klagomål eller nått...sen får jag frågan : "vi undrar om du skulle vilja ha en tillsvidare tjänst hos oss när ditt vik går ut?" jag bara: "...ja...?" :) det klickade inte riktigt på en gång! Men nu så :D yeeeeeeey! Sen kan jag ju sparkad om 3 mån iaf pga av arbets situationen men ändå: FAAASTANSTÄLLNING! jag ska fira rejält när jag skickat in de sista anställningpappret =D

Och det är ÄNTLIGEN mars...jag ser ett ljus...inte i tunneln utan UTE! solen visar sig nästan varje dag, jämfört med förut då den kanske visade sig en gång i veckan (om man hade tur!) nu e det ca en dag då den inte visar sig men man kan allt glimta den bakom molnen ändå! ^^ livet blir faktiskt lite lättare med solljus! Det e inte bara mörker hela tiden!

Angånde min springning så har det faktiskt gått ganska bra, utom iskalla februari...när det var mellan 5-10 minus ute så sprang jag inte, men sen började solen titta fram så jag var på't igen...men nu e jag förkyld så då går det inte så bra, hoppas det går över fort...! ;) missade matchen i sön pga förkylningen :( hooopppas jag kan vara med på fredagsmatchen!

Nu hoppi sängi med ett leende på läpparna :))

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0